  • Data: 2006-03-25 20:00:55
    Temat: Re: prawo o ruchu drogowym a parking hipermarketu
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    1 stosuje się do wszelkiego rodzaju prkingów -
    > w tym wyznaczonych na terenach prywatnych jako stałe lub czasowe""
    > Pokazałem, że odpowiedni zapis istnieje. Wszystko.
    > Jeżeli zaś oznakowanie nie jest zgodne z ustawą PoRD, to... obowiązują
    > nadal przepisy PoRD.

    ja tez nie rozumiem czepiania sie :)
    Jak ktos nie zna przepisow to ich nie zna i sprawa jest prosta -
    kierowca znajacy przepisy wie kiedy dane znaki obowiazuja a kiedy nie -
    co ma tu zmienic jakis kolejny zapis w PORD?? Zreszta ktorego kierujacy
    pewnie i tak by nie znal :)

    Jacek