eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenta, czy jest możliwość.... › Re: prawo konsumenta, czy jest możliwość....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo konsumenta, czy jest możliwość....
    Date: Sun, 15 Jan 2006 20:34:20 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 14
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <c...@z...router>
    References: <dqdens$rcj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm139.omega235.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1137329083 28986 218.186.235.139 (15 Jan 2006 12:44:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Jan 2006 12:44:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:358725
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 15.01.2006 Leon <m...@W...gazeta.pl> napisał/a:
    > 3. Najważniejsze pytanie: Monitor zaczyna się zachowywać tak samo jak na
    > krótko przed poprzednią awarią. Czy mam prawo domagać się od sprzedawcy
    > wymiany sprzętu na nowy/zwrotu kasy jeśli znów się zepsuje? Mam na myśli
    > niezgodność towaru z umową - w umowie którą zawarłem nie było mowy o
    > corocznych awariach. Problem polega na tym, że mięly już 2 lata od kupna.
    > A może domagać się od producenta wymiany sprzetu w związku z kolejną awarią?
    > Gwarancja tego nie precyzuje.

    To znaczy, ze pewnie nie mozesz, bo w przypadku gwarancji obowiazuja
    ustalenia umowy gwarancyjnej.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1