eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo do sprzedawania kopii słynnych orazów i plakatów znanych osób › Re: prawo do sprzedawania kopii słynnych orazów i plakatów znanych osób
  • Data: 2007-10-24 13:34:30
    Temat: Re: prawo do sprzedawania kopii słynnych orazów i plakatów znanych osób
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> writes:

    > Ale Gaudi sam je "rzeźbił" czy zatrudnił do tego ludzi?
    > Jeśli zatrudnił ludzi to jaki procent praw autorskich należy do nich
    > bo im się "tynk nierówno położył" po libacji dzień wcześniej?

    Nie wiem, najlepiej byłoby chyba spytać samego Gaudiego :)

    > Nie ważne na czym - choć akurat audiofile narzekają że wraz cyfrowością
    > audio ginie sztuka umiejętnego przygotowania materiały do nagrania.

    Jest jeszcze inżynieria dźwięku. Nawiasem mówiąc, jaki procent praw
    autorskich do artystycznego wykonania mają inżynierowie dźwięku
    przygotowujący nagłośnienie na koncercie?

    > W każdy razie nagrywanie na video/hdd, kserowanie i robienie
    > reprodukcji nie powodują powstania utworów zależnych.

    Racja, nie ma pierwiastka twórczego.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl