  • Data: 2004-03-27 14:04:38
    Temat: Re: prawo do mieszkania u kobiety
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam umowy ani zameldowania. Po prostu spalem w mieszkaniu narzeczonej,
    > ktora w tym mieszkaniu byla zameldowana na stale. Wlascicielem jest
    ojciec.
    > Jednak mieszkanie dostal bo narzeczona urodzila sie z niepelnosprawnoscia.
    > Jesli to ma jakies znaczenie oczywiscie to podaje.

    Upssss... znaczy - Ty jako narzeczony spales u narzeczonej, a tata tej
    narzeczonej sie zakurzyl. Wszystko sie dzialo w mieszkaniu taty. A teraz
    chcesz tacie narzeczonej pokazac, ze bedziesz sypial w jego mieszkaniu, u
    jego corki kiedy zechcesz? O kurna! I ow tata lania Ci nie spuscil??? Nie
    zlosc sie - ale nie wiem jak ja bym sie zachowal na jego miejscu (a jestem
    bardzo spokojnym czlowiekiem). Nie warto zaczynac od wojny z przyszlym
    tesciem...
    pozdrawiam! zbisa
    P.S. nie jest to odpowiedz na Twoje pytanie, ale spojrzyj tez na problem od
    tej strony o jakiej napisalem.