  • Data: 2008-08-08 13:19:12
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Aug 2008, Marian wrote:

> [...]
    [...]
    > Owszem, nowa integracja by kosztowala. Ale korzysci bylyby przeogromne.
    > A wszystkow interesie podatnikow, czyli nas.

    Nie podatników, a korzystających z usług NASKu, nie wszystkich,
    bo samemu NASKowi by to zysku nie przyniosło, niekoniecznie klientom,
    bo w zamian "weryfikacji znaku" zawęziła by się ilość chętnych
    do prowadzenia rejestracji (i ponoszenia kosztów).
    Odmiany wersji są takie, że jakby JEDNAK miało przynieść zysk
    NASKowi, to klienci by opłatę za ten zysk klęli w zywy kamień.

    Niestety, nick Radio Erewań jest już zajęty przez innego
    grupowicza (na innej grupie na której bywam), więc nie mogę
    skorzystać.
    Ale sprawdzam to we własnym zakresie, nie mam pretensji do
    TS że wpuszcza na newsy bez sprawdzania nicków ;)

    > Chyba, ze myslisz po staremu, modelem sprzed 20 lat - urzednicy i instytucje
    > nie maja prawa ulatwiac zycia obywatelom.

    Ale Ty STAWIASZ SPRAWĘ NA GŁOWIE - chcesz obłożyć obowiązkami nie
    "instytucję", lecz dostawców internetu, ograniczając dodatkowo
    swobodę zawierania umów - przecież dziś nic nie stoi na przeszkodzie,
    żeby NASKowi zapłacić za "sprawdzenie znaku" - przyznam, że nie wiem
    ile mogą chcieć, pewnie dużo, skoro nie wystawiają na stronie, to
    pewnie trzeba by negocjować cenę ;)

    pzdr, Gotfryd