    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo do domeny ?
    Date: Thu, 7 Aug 2008 12:08:11 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 07 Aug 2008 11:44:51 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > W kwestii formalnej: rejestrowana domena jest gks w domenie nadrzednej
    > katowice, ktora z kolei jest w domenie nadrzednej pl.

    Nie mówimy o cybersquattingu, lecz o ewentualnym naruszeniu praw do znaku
    towarowego. Czy to sobie wpiszesz w jakąś domenę, czy napiszesz na
    koszulce czy na czapeczce -- jest w zasadzie obojętne.

    Istnieje zarejestrowany znak SŁOWNY (to istotne: nie SŁOWNO-GRAFICZNY)
    GKS KATOWICE, zatem już zbitka tych słów powoduje ryzyko.

    > gks.katowice.pl
    > jest zestawiony z trzech znakow, ktorych dysponentami sa TRZY ROZNE
    > firmy.

    Ja znaków widzę nawet więcej: dwa przestankowe i kilkanaście literowych.

    > GKS Katowice niespecjalnie wygra, gdyz wtedy ja zerejstruja sobie
    > znak GKS Katowice Polska Ziemia i bede sie analogicznie rzucal o to, ze
    > GKS Katowice podbiera mi kawalek nazwy.

    Ależ proszę bardzo, złóż do UPRP wniosek, zobaczymy czy go uwzględnią,
    czy nie będzie sprzeciwu.
    Później pojawi się kolejny flejm nt. uprzedniości rejestracji (nawet
    jeśli Ci zarejestrują, Twoje protesty na nic się nie zdadzą -- GKS
    KATOWICE było wcześniej).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl