  • Data: 2008-08-08 10:11:19
    Temat: Re: prawo do domeny ?
    Od: Marian <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > No tak, trzeba mieć komputer z dostępem do internetu.
    >
    > http://www.uprp.pl/patentwebaccess/databasechoose.as
    px?language=polski

    Olgierdzie, nie zrozumiales? Nieee, watpie. Czy utrzymanie systemu NIC
    nie kosztuje? Uwazasz, ze baza UPRP funkcjonuje na zasadzie zaczela i
    teraz jak perpetum mobile dziala? Wiesz, ze nie.

    Owszem, nowa integracja by kosztowala. Ale korzysci bylyby przeogromne.
    A wszystkow interesie podatnikow, czyli nas.

    Chyba, ze myslisz po staremu, modelem sprzed 20 lat - urzednicy i
    instytucje nie maja prawa ulatwiac zycia obywatelom. Wrecz maja
    wykazywac, ze utrudnienia sa konieczne...