    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie, pytania
    Date: Sun, 16 Jun 2002 20:48:40 +0000 (UTC)

    Ke'dem guerfel "spider" <s...@l...warszawa.pl> ihn
    news:aeim5a$mcr$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Spisane z pierwszej plyty, którą mialem pod reką:
    > "Unauthorised COPYING, hiring, lending, public performance and
    > broadcasting of this recording prohibited"

    Nie jestem prawnikiem, ale AFAIK to mozna sobie spokojnie zrobic kopie
    wlasnej oryginalnej plyty, jak rowniez mozna spokojnie zapisac ja
    sobie jako MP3. Nie wiem, jak to wyglada w kwestii skladanki, ale
    przypuszczam, ze problemu nie ma - w koncu jest to zarchiwizowanie
    kilku utworow z kilku plyt :o)
    Oczywiscie caly czas zakladam, ze robimy to z wlasnych plyt. Co prawda
    mozna pozyczac plyty najblizszej rodzinie i (chyba) przyjaciolom, ale
    jak znam zycie, to gdyby do czegos doszlo, to przyjdzie tlumaczyc sie,
    ze czlowiek nie jest wielbladem.

    PMM