    From: "Marcin" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie do strony www
    Date: 31 Oct 2006 21:19:58 +0100

    > Sprecyzuj na czym najbardziej Ci zalezy:
    > - na pozostawieniu wzmianki, ze strona jest Twoim dzielem
    > - czy na wynagrodzeniu za jej wykonanie.

    W zamyśle mojego postu w tej sprawie było właśnie to, żeby ktoś pomógł mi w tym
    co mogę a czego nie mogę w mojej sytuacji. Po takim dialogu chciałbym właśnie
    sprecyzować na czym mi zależy.
    Po Twoim poscie raczej będę się skłaniał do pierwszej sytuacji, czyli
    pozostawienia wzmianki na stronie o moim autorstwie. Jednak zmianka o moim
    autostwie będzie wązna tylko do momentu kiedy np.: zrobią jakąś nową stronę,
    nowy design. A kasę bym miał za to co zrobiłem i już :-) Musze to jeszcze
    przemyśleć.
    Faktycznie, wszelkie treści na stronie są dostarczone przez firmę, ja to tylko
    ułożyłem na stronie www oraz przygotowałem panele administracyjne do zarządzania
    nimi. Poza tym przez cały czas pomagałem użytkownikom, robiłem jakieś
    aktualizacje - głównie mechanizmów strony. Wszystko robiłem poza godzinami
    służbowymi, w domu.

    Właśnie wysłałem do nich maila, żeby sami przygotowali mi jakiś dokument w tej
    sprawie a nie ja mam im wymyślac to czego oni by chcieli. Zobaczymy, co napiszą
    i ewentualnie wtedy sam wyjdę z propozycją.
    Faktycznie chciałbym już zakończyć z nimi współpracę i nie chce mi się jak na
    razie walczyc o kasę.
    Czy istnieje jeszcze w necie jakiś darmowy serwis z konkretną poradą prawnika?
    Kiedyś chyba to było na www.poradaprawna.pl ale teraz już jest płatne.

    Marcin