  • Data: 2006-10-31 19:40:13
    Temat: Re: prawo autorskie do strony www
    Od: "delete" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał(a):
    > Witam
    >
    > Stworzyłem stronę internetową pewnej instytucji budżetowej. Zrobiłem ją sam, bez
    > niczyjej pomocy, jest jako oficjalna strona od ponad 1,5 roku. Rozmiarowo ok
    > 80MB, jeżeli chodzi o liczbe podstron to około 150.
    > Robiłem ją bez żadnej umowy pisemnej, sam zaproponowałem że coś takiego zrobię
    > bezpłatnie. Chciałem się nauczyć robić strony bo jak wiadomo tylko na konkretnej
    > pracy można się najlepiej nauczyć. W moim zakresie obowiązków nie było nic mowy
    > na temat tworzenia czy administracji stroną www ponieważ pracowałem tam jako
> [...]

    Skoro Oni zaproponowali Ci zrzeczenie sie wszelkich praw oraz roszczen
    finansowych - Ty zaproponuj im odsprzedaz witryny.
    Praw autorskich nie sa w stanie Ciebie pozbawic nawet gdybys podpisal
    jakakolwiek mowiaca o tym,ze sie ich faktycznie zrzekasz (sa
    niezbywalne).
    Stad informacje o Tobie na stronie powinny byc zachowane. Oczywiscie w
    odpowiednich proporcjach (np.w stopce strony).
    Mozesz takze usunac strone, jesli tego sobie zyczysz, ale nie o to
    Tobie chyba chodzi,prawda ?