    From: "Olgierd" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie a przegrywanie plyt CD
    Date: Wed, 23 Jul 2003 08:38:25 +0200

    Wielce Czcigodny kachna.pl k...@p...onet.pl popełnił
    następującą wiadomość 0...@p...pl:

    > Chyba, że Art. 23 nie dotyczy programów komputerowych :)

    Nie dotyczy. IMHO właśnie dlatego kopiowanie nawet na "własny użytek" CD z
    muzyką jest niedopuszczalne - w przeciwnym razie mielibyśmy takie klauzule w
    odniesieniu do innych rodzajów twórczości. Ale ja - w przeciwieństwie do
    pewnego trola - mogę się mylić i nikogo w takim przypadku nie zamierzam
    obrażać ;)

    > Wydaje mi się trochę dziwne, że tak wielu autorów (w tym profesorów)
    > się myli, choć oczywiście nie można tego wykluczyć.

    Hmm to nie jest tak, komentarze zwykle pisze się tak, że najsamprzód jakiś
    pogląd popełnia tuz a mistrza naśladują jego uczniowie, mało który odważy
    się polemizować z jego opinią. Widziałem to poniekąd od środka - w światku
    akademickim nie takie rzeczy mają miejsce.
    A poza tym powszechność poglądu nie wyklucza jego nieprawdziwości ;))))

    > Chodzi Ci o niekarmienie mnie czy przedmówcy czyli poilkj (bez
    > urazy)? ;)

    Już Ty wiesz o kogo mi chodzi ;)

    --
    Olgierd