    From: ".Kamil." <n...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie a przegrywanie plyt CD
    Date: Tue, 22 Jul 2003 16:39:21 +0200

    news:bfjg2b$pog$1@news.onet.pl...

    > Bez urazy wer, ale jak ktoś kto się chełpi, że miał 4 na studiach
    > z praw autorskich, mógł napisać taką bzdurę?
    >

    > Oddział 3
    > Dozwolony użytek chronionych utworów

    [...]

    czyli wynika, ze mozna plyte przegrac koledze i potem wyslac do USA?

    a co, jesli powie sie w sadzie, ze przegrywasz sobie "kopie bezpieczenstwa",
    wysylasz potem je przyjacielowi do USA, bo chcesz tam pojiechac za rok i
    powoli przesylasz tam swoja plytoteke, bowiem nie masz ochoty targac ze soba
    oryginalow? to, ze wysyla sie do kogos, nie oznacza, ze jest do DLA kogos,
    prawda? moge wyslac swoje wlasne rzeczy (a np. te wypalone plyty sa moimi
    wlasnymi kopiami - do tego mam chyba prawo, prawda), a nastepnie poslac je
    gdziekolwiek chce, czy nie?
    pozdr