  • Data: 2005-05-07 13:39:05
    Temat: Re: prawnik (prawo pracy)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Les P napisał(a):

    > Pracodawca chce mnie zwolnić za porozumieniem stron w ten sposób, że
    > wysyła mnie do pracy w innym mieście odległym o 50 km. Pytanie brzmi -
    > czy taka zmiana warunków pracy nie wymaga wypowiedzenia? Czy to nie
    > pracodawca powinien wypowiedzieć pracę? I czy (jeśli to on powinien
    > wypowiedzieć umowę) po 2,5 roku pracy należy mi się odprawa
    > (przepracowane ponad 20 lat)?

    Pytanie jest durne. Chyba pracodawca nie chcę cię zwolnić, a przynieść?
    Może to zrobić albo za porozumieniem stron (czyli za Twoją zgodą), albo
    w drodze wypowiedzenia zmieniającego.
    A odprawa jest uzalezniona od przyczyny uzasadniającej wypowiedzenie
    zmieniające.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam