  • Data: 2010-07-01 15:10:20
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i0hsch$r7e$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Nie szkodzi. Ja też jestem za zniesieniem obowiązku ZUS.
    > Tylko jak i z czego zrealizować zobowiązania wobec dotychczasowych
    > ograbionych?

    Jakby nie patrzeć, jakoś trzeba. Były pomysły, aby dawać na to
    pieniądze z prywatyzacji. Nawet logiczne, bo to emeryci na to pracowali.

    Obecnie trzeba by wprowadzić podatek celowy, przeznaczany tylko na
    emerytów i z każdym rokiem zmniejszany.

    > , albo znacznego ograniczenia podatków.
    > Nie. Polityka to nie matematyka - skąd wiadomo czy marginalny ma słuszne
    > poglądy? Zwykle tak mu się tylko zdaje.

    Argument był "nie warto głosować, bo jest marginalny".

    > Czy ciebie nie stać na trochę lepszy towar? :)

    A "Was" stać? ;)

    --
    Liwiusz