  • Data: 2024-08-29 11:32:40
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Aug 2024 11:02:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czemu składał zawiadomienie 3~4 godziny, to nie wiem. Jest to o tyle
    > mało prawdopodobne, że do 2 godzin kradziony pojazd należy
    > zarejestrować, a podstawą rejestracji są materiały - kompletne.

    Ja tam myślę, ze zarejestrować w waszym systemie należałoby jak
    najszybciej, a potem można uzupełnić materiały.

    Żeby się nie okazało, ze pojazd opuścił granice w czasie, jak
    zadawaliscie "kretynskie pytania" typu "co pan robił przez cały
    dzień".

    A poza tym cos mi się widzi, że kłamiesz, na podstawie doświadczeń
    własnych, tzn moich.

    > Jedyne, co by mi przyszło do głowy, to że po przyjęciu zawiadomienia
    > chcieli jechać od razu odzyskać,

    No gdzie jechac?

    > ale był problem z adresem, którego na gorąco nie przełamali.

    Adres przecież jest - w Wyszkowie. Ale jest niedziela, wieczór,
    albo i noc, skoro tyle to trwało, zgłoszenie przyjęte, ale
    prowadzącego sprawę nie ma, a kto zadecyduje, czy tam trzeba patrol
    wysłać, czy AT ? :-)

    > No i siedział i czekał na decyzję taktyczną gdzie jechać.

    Bądzmy szczerzy - w niedziele wieczorem obsada jest minimalna.

    Ae nawet jeśli, to po co okradzionego trzymać?

    > 3 godziny czekania na technika, to o ile pamiętam tamtą dyskusję, to
    > było wynikiem wykonywania przez Shreka telefonów na losowo sobie znane
    > numery, w wyniku czego tam chyba dwie jednostki działały na jednym
    > zdarzeniu. Ale to powinien on wiedzieć.

    Nie przekłamuj. Techników macie jeszcze mniej, to się czeka.
    A telefony były do zgłoszenia nowych informacji w sprawie.

    Nawet jesli zły numer, to przełączenie na właściwy nie powinno mądrym
    policjantom zając więcej niż minutę?

    Co najwyzej później mogliscie mieć małe zamieszanie, jesli sprawe
    prowadzi komisariat X, motocykl znaleziono w rewirze Y, ekipa
    przyjechała z rewiru Y, a i lokalizacja motocyckla nie jest pewna,
    bo gdzies na granicy rewirów.
    No ale wyjaśnienie nie powinno wam chyba zając dłuzej niż kwadrans?

    J.