  • Data: 2024-08-27 15:39:13
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Aug 2024 14:39:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja nie jestem uprawniony do napisania tego, bo musiałbym wyjaśnić, jak
    > się to robi.

    Z grubsza wiem/y, co trzeba zrobić, aby ustalić pozycję, więc nie
    musisz być taki tajemniczy.
    No, chyba, ze macie w policji jakies lepsze, tajne metody.

    > Shrek poda link do wypowiedzi, że robi się inaczej i w cale
    > mu ne przeszkadza, ze prelegent mówi o zupełnie innym zagadnieniu.

    W zasadzie takim samym - ustaleniu lokalizacji telefonu.
    Różnica tylko w tym, ze sieć ustawiona tak, ze przy telefonie na 112
    sama ustala lokalizację (nie wiem jak dokładnie), a wy musielibyście
    ją o to jakoś poprosić.
    i tu sie otwiera kilka problemów technicznych i prawnych.

    > Kviat
    > napisze, że to bzdura. Ty być może być pojął - choć po ostatnich
    > wypowiedziach wzmagają się moje obawy. Reszta czytaczy raczej powinna
    > pojąć, z tym, że z automatu ta wiedza mogłaby posłużyć komuś do
    > wymyślenia sposoby obejścia systemu.

    Będzie chciał obejść, to zostawi telefon w domu, albo zarejestruje
    kartę na chinski dowód. Lub ukrainski.

    J.