  • Data: 2024-08-27 14:11:29
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już pisałem, że tacy, jak Shrek, Kviat albo ostatnio Ty powinni mieć jakieś
    > specjalne oznakowania, żeby do nich podchodzić zgodnie z wszelkimi
    > procedurami.

    A ja ci już pisałem, że traktowanie obywateli zgodnie z prawem jest
    obowiązkiem policjanta. Wszystkich obywateli. A nie tylko tych oznakowanych.
    A jak ci się procedury nie podobają, to zmień pracę, bo to, że ci się
    nie podobają nijak nie zwalnia cię z obowiązku przestrzegania prawa.

    Dlaczego uważasz, że znakowanie obywateli, którzy (w/g ciebie) nie
    zasługują na normalne traktowanie (czyli zgodne z prawem) i skąd ci się
    to wzięło, to nawet nie chcę wnikać, bo normalni ludzie znają takie
    praktyki z podręczników historii i w życiu nie wpadliby na taki głupi
    pomysł.

    > Przykładowo, jak jedzie patrol, bo Cię biją, to patrol
    > najpierw ma znaleźć miejsce do parkowania, a potem powolnym krokiem, by
    > biegnąć nie potrącić dziecka na hulajnodze przyjść.

    Przykład z dupy, bo jak zwykle bredzisz.
    Zgodnie z prawem nie musi. A wręcz przeciwnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr