  • Data: 2024-08-23 19:15:18
    Temat: Re: prawa swiadka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Aug 2024 21:28:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Jak najbardziej masz rację, ale może to zostać zmienione.

    Tym niemniej trzeba zacząć od założenia, że doszło do przestępstwa :-)

    > Ponieważ odnoszę wrażenie, że szukasz dziury w całym, to nie chce mi się

    Po trochu szukam.
    Dorosła osoba - chciała sobie zniknąć na tydzień, to mogła.

    Ale teraz jest świadkiem w śledztwie, i obowiązują przepisy o świadku,
    więc co może, a czego nie ? :-)

    > tu rozkminiać, o co może, a co nie, bo później będzie flejm o tym, czy
    > jak miała czerwoną sukienkę, to można było zapytać o zieloną wstążkę.

    No ba - powiedzmy ze na monitoringu sprzed zdarzenia widać ze ma
    czerwoną sukienkę bez wstążki, a jak się znalazła, to miała zieloną
    wstążkę.
    Można spytać, skąd ją ma? Należy spytać?

    J.