  • Data: 2019-05-29 20:44:29
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Więc jak sam widzisz, sytuacja w której firma odpowiada za działania
    > swoich pracowników jest raczej regułą niż wyjątkiem.
    >
    > Shrek

    Czy firma odpowiada za działania swoich pracowników nie związane (dość
    silnie) z pracą w firmie? Czy molestowanie nieletnich wchodzi w zakres
    obowiązków księdza? Uważaj na jakie ryzyko odpowiedzialności cywilnej
    ochoczo wystawiasz samorządy odpowiedzialne za szkoły/nauczycieli.
    Taka linia obrony jest "średnio silna" i całą pewnością nie zawsze
    obroni KRK (w Polsce) od odpowiedzialności ale to nie jest coś do
    "przełamania z marszu" (z nielicznymi wyjątkami).

    Ja nie mam (niemal) NIC przeciw temu by KRK odpowiadał za księdza na
    etacie jak szkoła za nauczyciela na etacie.

    --
    A. Filip