  • Data: 2019-05-29 16:19:20
    Temat: Re: prawa dwa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2019 o 01:07, Shrek pisze:

    > A ty co - islamista - mężatek tak, a mężów już nie? Wydaje mi się,
    > że oni przez cudzołóżstwo rozumieją również seks pozamałżeński. Nie
    > mój problem;)

    Rzuć okiem do Dekalogu. Tam jest "nie pożądaj żony bliźniego swego" - o
    mężach nic nie ma.

    > Kościół niby naucza o tym zakazie, ale jak
    > Łatwo czy ciężko -tak naucza, więc teoretycznie znakomita większość
    > kleru to powinni być prawiczki.

    Założenie chyba dobre.

    > A wcześniej na ogół katolikiem. I te zasady go tak samo obowiązują.
    > Co chcesz udowodnić - że to hipokryci, który głoszone przez siebie
    > zasady mają głęboko w dupie (często dosłownie)?

    Ludzie nie są doskonali.

    > A jakie znaczenie ma czy większość? Ja tak uważam. I wolno mi -
    > prawda?

    Pisałeś o większości, a nie o sobie.

    > A jakie ma to znaczenie? A ile ty znasz ofiar pedofili wogóle? Nie
    > znam też osobiście (a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo) ofiar
    > gwałtów, kradzieży na wnuczka, księży szykanowanych przez SB ani
    > nikogo kogo by zamordowano na komisriacie - i co z tego?

    Ano zatem nie jest to jakaś powszechna praktyka.

    > No i widzisz - przez takich wrednych Sekielskich nie zapomniano - to
    > dobrze czy źle? Poza tym w pedofilii w kościele nie chodzi o to,
    > żeby zapomniano.

    O ile to pedofilia.

    > O tego jest prokurator, żeby sprawdzić. Najwyżej kóremuś z
    > hierarchów postawi zarzuty - skoro stawia się zarzuty matce, której
    > zmarło dziecko (dla jej dobra), to w czym problem? Ksiądz z zarzutami
    > powinien być wdzięczny - ma speclajne prawa, sprawa zostanie uczciwie
    > wyjaśniona... (oczywiście ironia, gdybyś się nie domyślił).

    Na podstawie zawiadomienia osoby trzeciej, to nic się w praktyce nie da
    zrobić, albo niewiele. To bardzo specyficzne akurat postępowania. Musi
    być współpraca pokrzywdzonego.

    > Noż kurwa mać. Podejrzeń o pedofilie nie weryfikuje się podsuwając
    > podejrzanemu nowe dzieci! Czy ty jesteś normalny?

    Wg Ciebie nie. Sądzisz, ze jak go pozostawisz na starej, to coś zmieni?
    Tam ne ma innych dzieci? Te dzieci ze starej parafii są mniej narażone?
    Mniej cenne? Za to na nowej parafii gość może przez chwilę rozeznawać
    temat. Będzie nowy proboszcz, który znając przyczyny przenosin może
    zwróci uwage.

    > Oczywiście, że powiem. To jest kurwa tak głupie, że aż ciężko
    > uwierzyć, że wyszło spod klawiatury policjanta? Wychowawcę też kurwa
    > przeniesiesz do innego przedszkola?

    Do czasu udowodnienia albo wyjaśnienia to może być niezłe rozwiązanie.

    > Jeśli będzie przekonywujący to raczej sam do proka pójdę. Z tym, że
    > moja robota nic do rzeczy nie ma.

    Ma, bo ksiadz dla ksiedza jest kolegą z pracy. Ja bym raczej tego
    przychodzacego namawiał na złożenie zawiadomienia.