    From: "(:> PABLO <:) " <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Date: Sun, 27 Apr 2008 13:50:04 +0000 (UTC)

    Akurat nie skopiowałem
    Po prostu znalazłem się w pobobnej sytuacji, też czytałem ten post.
    Ja robiłem stronę po znajomości pewnej małej firmie, bez jakichkolwiek umów
    itp, po prostu na słowo.
    JPG'a z mapą wziąłem od kolegi, który posiadał ów oryginalną wersję mapy
    Polski. Zrobił wycinek, a ja go dopracowałem rysując tam jeszcze logo tej
    firmy, dla której tworzyłem stronę (jako lokalizację firmy) i wkleiłem na stronę.
    Po kilku latach do tamtej firmy przyszło pismo (jak pisałem w pierwszym liście).
    W zasadzie ja to w tej sytuacji, mógłbym się wykpić, bo właścicielem strony
    jest ktoś zupełnie niezwiązany ze mną żadnymi umowami itp., ale honor jakiś
    mam i czuję się w jakiś sposób odpowiedzialny za zamieszanie.
    Mam świadomość, że "kary" się nie uniknie, ale chyba trochę przesadzili z
    kwotą. Co prawda nic oficjalnego o kwocie jeszcze nie mówili, tylko miła pani
    rzuciła coś między zdaniami.