  • Data: 2008-04-27 10:35:55
    Temat: Re: prawa autorskie - fragment mapy
    Od: mapek <"[moje_pseudo]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski pisze:

    > Adwokat może pewnie pomóc w wynegocjowaniu mniejszej kwoty, ale nie wierzę
    > aby dało się uniknąć opowiedzialności z art. 117, tak że ja bym się starał
    > godzić pozasądowo.

    A czy Map1 nie popełnia nadużycia żądając zawyżonych kwot? Za coś, co inne firmy
    robią za
    paredziesiąt złotych? (Robiłem rozeznanie w firmach robiących WWW - ile biorą za
    opracowanie strony,
    w tym mapy dojazdowej) W końcu jak ktoś popełnia wykroczenie (przestępstwo?) to z tej
    okazji nie
    można żądać od niego dowolnych kwot tytułem zadośćuczynienia.
    -M.