  • Data: 2002-07-17 15:01:26
    Temat: Re: pracodawca vs pracownik - suomin pomocy! :)
    Od: Marcin <s...@w...damit.friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał rozważywszy temat Re: pracodawca vs pracownik - suomin pomocy! :)
    (a może i nie) napisal(a):

    > Zgodnie z art. 29 § 1 k.p. umowa o pracę powinna być zawarta na piśmie i
    > powinna określać rodzaj i warunki zatrudnienia, a w szczególności rodzaj
    > pracy i miejsce jej wykonywania oraz termin rozpoczęcia pracy, jak również
    > wynagrodzenie odpowiadające rodzajowi pracy.

    a jak nie jest to jest ważna?
    odpowiedziałeś że tak,
    jakie obowiązki ma pracodawca - wypłacać wynagrodzenie, prawda?
    Czy suomin płacił? zdaje się, że tak, bo nie o tym pisze?
    więc w czym problem?

    poza tym nic nie wiadomo o tym, że pracownik został zwolniony

    > a bo ja wiem - może ukryta kamerą ?
    > a powaznie - od czego sa swiadkowie ?
    >
    > Marcinie !
    > Z twoich wypowiedzi mozna wyciagnac wniosek, ze mozna kogos zatrudnic, bez
    > zadnych umów, i innej biurokracji, a potem cześć.

    a to zależy od biegłości prawnika :)

    > Uwierz mi - tak nie jest. w przypadku pracy na czarno Sad Pracy ustala
    > odpowiedni rodzaj stosunku pracy. Nie jest to bynajmniej trudne...

    no dobrze, i pozew będzie o ustalenie istnienia stosunku pracy?
    po co?

    > pozdrawiam Cie Marcinie, mysle, ze wyczerpalismy temat.

    no dobra :)

    wzajemne pozdrowienia