    From: Ketmia <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca nie placi ZUSu - co mu grozi
    Date: Thu, 24 Aug 2006 19:52:24 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Ketmia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > No to teraz kolejne istotne pytanie. To spółka prawa handlowego (spółka
    > z oo, akcyjna) czy jednoosobowa działaność?
    Spolka z o.o.

    > I co w tym złego? Pewnie miał jakiś powód do tego.
    I owszem... firma zadluzona wszedzie gdzie tylko mogla...
    takze teraz umarla razem z dlugami...

    > Właściciel? Jaka jest forma organizacyjna tej firmy?
    szp z o.o., w ktorej 100% udzialow zdaje sie jest jego
    lub na pol z zona

    > To znaczy jako to nie wie? Ty sądzisz, że oni tam nie wiedzą, ile im
    > pieniędzy na konto wpływa?
    prawda jest taka ze nie wplywaja zadne... i taka odpowiedz mam

    > A na to pytanie odpowiedzi nie otrzymałem,.

    znaczy - ze trwa :)
    nie wiem jak sie to ma w obecnej sytuacji do okresu wypowiedzenia

    acha jeszcze jedna uwaga... sprzedana firma zmienila rowniez adres
    rejestracji (sidziby rowniez, nie ma nic wspolnego ze starym adresem),
    my natomiast pracujemy pod starym adresem, gdzie juz ona sie nie
    znajduje (moze to tez cenna uwaga)