  • Data: 2003-01-08 20:03:52
    Temat: Re: praca dla prawnika
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt ci nie broni popracowac sobie w US czy IS czy UKS i jak poczujesz sie pewnie
    > zdawac na doradce podatkowego.

    To prawda. Egzamin jest trudny, trzeba porządnie przysiąść+praktyka, ale jest
    przynajmniej w zasięgu.
    Co do wejścia Polski do UE - na dłuższą metę, będzie to korzystne dla prawników.
    Ja np. zajmuję się przeważnie podatkami + handlowym i wiem, że znajomość zasad
    opodatkowania w państwach unii niedługo stanie się wymogiem, bez którego
    niestety (stety?)nie da się pracować. Inna sprawą jest, że dla podatkowców pracy
    nigdy nie zabraknie - przy tak popieprzonych i zagmatwanych przepisach...
    Ogólnie jestem więc dobrej myśli.

    Pozdrawiam,
    Ciacho