  • Data: 2003-07-22 06:00:37
    Temat: Re: pozyczka i zwolnienie z pracy
    Od: "tamina" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kombinuj, tylko albo jak radzi Robert spróbuj renegocjować raty, albo
    > w ostateczności weź inną pozyczkę na dogodniejszych dla ciebie zasadach, z
    > której spłacisz starą.
    > Takie przelewanie w momencie gdy masz długi i kłopoty z ich spłatami,
    > zdaje się że nie jest za bardzo w zgodzie z prawem i co najważniejsze nie
    > koniecznie uratuje te pieniadze.

    A jesli juz przelalem wszystko co bylo na moim koncie na konto mojej corki.
    To moga zabrac pieniadze z jej konta? Ona studiuje. Moge przeciez powiedziec
    ze daje jej te pieniadze na nauke. I ile procent sciaga komornik z pensji ?
    Jezeli mieszkanie i wszystko co sie w nim znajduje jest na moja corke
    (przepisane niedawno) to komornik nie ma prawa do niego wejsc ? Czy jest to
    taka sama sytuacja jak z kontem? Tu chodzi o ta nowa ustawe w ktorej jest
    mowa ze gangsterzy przepisujac fortune na rodzine i tak jej nie uchronia.