  • Data: 2002-11-29 10:43:40
    Temat: Re: pozwolenie na udostepnianie internetu
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > slyszalem ze aby zostac dostawca internetu do domu trzeba miec
    > pozwolenie z ministerstwa lacznosci ! Chodzi po krotce o to ze jestem
    > firma ktora chce udostepniac odplatnie swojego polpaka w sieciach
    > osiedlowych , czy ktos mi moze powiedziec jakie papiery i gdzie musze
    > skierowac swoje kroki lub jakis link ? CZy ciezko cos takiego dostac
    > i ile kosztuje ?

    Nie pozwolenie, a
    1. zgloszenie - jezeli obszar dzialania dotyczy jednej gminy
    2. zezwolenie - w przypadku wiekszego obszaru

    nie ministerstawa lacznosci - bo takiego tworu szczesliwie od ponad roku nie
    ma, tylko Urzedu Regulacji Poczty i Telekomunikacji (www.urtip.gov.pl)

    Oczywiscie, dokument rejestracyjny firmy musi zawierac dzialalnosc
    operatorska.

    Nieco szczegolow na stronie www.teleprawo.lo.pl

    M.