    From: "Flyte" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: powodz w mieszkaniu - problem z Generali
    Date: Thu, 18 Nov 2010 09:18:44 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam,

    > W takich sprawach wysy&#179;a si&#234; polecone z potwierdzeniem odbioru.
    itam,

    > Wy&#182;lij poleconym opis szkód, kopie faktur i standardowe wezwane do
    > wyp&#179;acenia odszkodowania pod gro&#188;b&#177; skargi do KNF oraz pozwu
    s&#177;dowego o
    > zap&#179;at&#234; nale&#191;no&#182;ci.

    Opis szkod oni maja od dawna. Dostarczylem im pelna dokumentacje zdjeciowa po
    zdarzeniu. Zdjecia zarowno z mieszkania jak i halde rzeczy ktora z mieszkania
    musialem wyniesc na smieci.

    Z fakturami jest problem. Nie zawsze ona sa. Na drobne rzeczy (zabawki, posciel
    itp). Zaznaczam, ze tych drobnych rzeczy bylo duzo (co robi niemala kwote).
    Bardziej moge im przedstawic rachunki za rzeczy ktore odkupie, ale to bedzie
    troche trwalo.
    Czy mam imp przedstawiac paragony czy faktury?

    Pozdrawiam,

    Flyte