  • Data: 2009-06-18 13:37:26
    Temat: Re: potrzebuję pomocy - prawo karne
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    cyrena pisze:

    > Poszukuję kancelarii prawnej, firmy czy kogokolwiek uprawnionego do
    > reprezentowania mnie w sądzie i obrony mnie przed polskim prawem. Dziś
    > odbyło się posiedzenie sądu i wiem, że ja, jako osoba poszkodowana nie
    > dam sobie sama rady. Muszę się bronić i przed złodziejem, i przed
    > prokuratorem, który rzekomo powinien stać po mojej stronie oraz przed
    > <ekhmy> wysokim sądem.

    Lepiej napisz jaki przebieg miała rozprawa i co konkretnie powoduje że
    masz zastrzeżenia do pracy prokuratury i sądu.

    > Sprawa o tyle pilna, że mam niecały miesiąc do rozprawy głównej i nie
    > wiem jak się do tego zabrać. Na tym etapie sprawa jest w sądzie
    > rejonowym niedaleko poznania (szczegóły osobom zainteresowanym)

    Z tego co pamiętam to miałaś dość sporo argumentów w ręce, w tym
    świadków. Jak wygląda zgromadzony na dziś dzień materiał dowodowy, jak
    zostało sformułowane oskarżenie wobec owej babki ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio