  • Data: 2007-06-20 11:55:04
    Temat: Re: potrącenie premii
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f59onm$n5t$1@inews.gazeta.pl Komanczo Z.
    <z...@z...ru> pisze:

    > Chciałbym się dowiedzieć czy pracodawca może mi potrącić premię
    To zależy od sposobu jej przyznawania. Jeżeli premia jest naliczana za
    konkretne wyniki w pracy i regulamin jej przyznawania masz na papierze to
    nie. Ale jeśli premia ma jakąkolwiek formę uznaniową - to wg uznania
    przyznającego, jak sama nazwa wskazuje.

    > za to,
    > że podczas imprezy integracyjnej będąc pod wpływem alkoholu(Ja byłem
    > pijany) doszło do drobnej i troche niegrzecznej z mojej strony wymiany
    > zdań a także odepchnięcia zastępcy szefa mojej firmy.Impreza odbyła się
    > w plenerze i nie w godzinach pracy.
    To było po pracy i byłeś wówczas prywatną osobą, a nie pracownikiem.
    Pomiędzy spotykającymi się prywatnie w czasie wolnym od pracy ludźmi nie
    istnieją zależności służbowe. Ludzie z klasą nie przenoszą spraw prywatnych
    na grunt miejsca pracy ani odwrotnie.
    Z tym, że na tą klasę, to ja bym za bardzo nie liczył, więc jeśli ci premia
    poleci to oficjalnie na pewno nie z tego powodu, a nieoficjalnie - sam
    będziesz wiedział.
    Przy okazji masz nauczkę, że imprezuje się ze znajomymi, nie z szefami i nie
    chodzi na żadne"imprezy integracyjne" po pracy.

    --
    Jotte