    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie pieszego
    Date: Sat, 15 Mar 2008 02:28:48 +0100

    Użytkownik "zxc" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:fresl9$7vc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Poszkodowany jak narazie nn, wg mojej oceny pijany (widzialem jak sie
    > poruszał).
    > W ocenie świadka także. Policja nic nie mówi

    Skoro widziałeś, ze ejst pijany, to powinieneś zastosować zasadę
    ograniczonego zaufania.

    > Dokladnie teren zabudowany. Do zderzenia doszło ok 20-30 m za
    > skrzyzowaniem z ustąp pierwszenstwa. Moglem miec max 40 km/h.

    No to nie żadna droga osiedlowa i to wiele zmienia na Twoją korzyść.

    > w skutek ciezkich obrazen. komunikat z www policji

    Zacznijmy od początku. Opisz dokałdnie zdarzenie. Ważne jest, z której
    strony (prawej, czy lewej) wtargnął pieszy, czy było to na przejsciu dla
    pieszych oarz którą stroną samochodu go uderzyłeś. Bez tych informacji nie
    da się nic zasugerować.