  • Data: 2008-03-15 08:59:13
    Temat: Re: potrącenie pieszego
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zxc" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:frfs55$sv7$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Zbliżyłem sie do skrzyżowania jadąc na drodze z pierszeństwem, ze względu
    > na to , że zjeżdzałem na podporzadkowaną i musiałem ustąpić pierwszeństwa
    > nadjeżdzającym pojazdom. Można powiedzieć, że bardziej toczyłem się po tym
    > skrzyzowaniu jak jechałem. W chwili kiedy zrobiło się luźno jedynka,
    > dwójka, przejechałem skrzyżowanie. Za skrzyżowaniem ruch pieszych po mojej
    > prawej stronie , szła kobieta oraz żulowato wyglądający facet. Po
    > przejechaniu ok 20-30 m (moglem miec max 40 km/h) facet nagle z schodzi z
    > chodnika i wchodzi na jezdnie (w tym miejscu nie ma przejscia). Hamulec,
> [...]

    Z opisu wydarzenia wynika, ze w trakcie postepowania sadowego zostaniesz
    najprawdopodobniej uniewiniony. Ofiara spowodowala wypadek przekraczajac
    conajmniej 2 przepisy PoRD.
    Rozumiem natomiast co czujesz teraz i co bedziesz przezywal do chwili
    wyroku.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'