  • Data: 2010-02-02 07:23:43
    Temat: Re: potrącenie a odszkodowanie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Aha, nie niejestem najlpeszy na swiecie:) sa lepsi zdecydownie.
    > Jakos mi nikt nie wyskoczyl pod maske,

    Głupi ma szczęście...

    > bo czlowiek nie pojawia sie z
    > nikad.

    Aha. To teraz opiszę ci sytuację jaką ja miałem - ruszałem sobie
    spokojnie na zielonym świetle, więc nie mogłęm mieć więcej jak
    10-15km/h. I władował się na mnie pieszy lecący do tramwaju. W bok.

    I co, już ci się twój móżdżek przegrzał? Bo żeby do takiej sytuacji nie
    doszło nie mógłbym w ogóle jechać. Ba! W ten sposób pieszy mógłby
    wlecieć na mnie nawet gdybym stał! To co zostaje? Tylko się cofać? To
    też niebezpieczne...