  • Data: 2003-06-03 08:54:00
    Temat: Re: poszukuję porady prawnej
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pastor Wredman napisał:
> [...]

    Pokaz mi proszę jakikolwiek przepis który umozliwia "przechodzenie" ulgi
    budowlanej z jednego podatnika na drugiego.
    A także ten który wówi cokolwiek o zwracaniu ulgi w przypadku sprzedaży
    mieszkania.

    Dawno takich dziwów nie czytałam i chętnie sie czegos nowego naucze, w
    końcu spałam cała noc i mogły sie przepisy radykalnie pozmieniać przez
    ten czas...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk