  • Data: 2006-02-01 20:27:11
    Temat: Re: poswadczenie nieprawdy!!
    Od: "Marta K." <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nigdy nie mozna zalozyc jaki ksztalt mialaby umowa w przyszlosci. mowimy tu
    tylko o czasie jej trwania.sad tez nie bedzie sie nad tym rozwodzil. zreszta
    aby pracodawca mogl wypowiedziec umowe o prace musza byc spelnione
    przeslanki do jej wypowiedzenia no chyba ze jest ono z art. 52 wtedy mamy
    sprawe jasna.zdazalo mi sie swiadczyc w sadzie ijak zauwazylam sady oceniaja
    tylko na podstawie zebranych dowodow i sa bardzo dalekie od spekulacji typu
    "jak by to bylo..."