  • Data: 2006-05-14 13:42:01
    Temat: Re: postanowienie Sądu Pracy
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zdesperowani napisał(a):
    > Mamy wodę w mózgach po tych odpowiedziach:

    > A naprawdę to jak ? Apelacja czy zażalenie? Zdecydujcie się na litość boską!
    > A jak powinien brzmieć nagłowek takiego pisma?
    > Czy może być np tak:
    > "Zaskarżam wydane postanowienie, bo coś tam..."
    > "Składam zażalenie na postanowienie bo ..."
    > Czy muszę podać jakąś podstawę prawną zażalenia/apelacji czy wystarczy
    > problemowe omówienie sytuacji ?

    WYstarczy, że napiszesz, że się nie zgadzasz. Tytuł pisma nie ma znaczenia.

    > Tak!!!???Poprzednik twierdził, że nie.
    > W pisemnych uzasadnieniach wyroków I instancji, zwasze podawane są środki
    > odwoławcze a w postanowieniu, nie trzeba?
    > Pomocy, zdesperowani !

    Zawsze? Widziałem kilkaset uzasadnień wyroków pierwszoinstancyjnych i w
    ŻADNYM nie było pouczenia o środkach odwoławczych - bo pouczeń udziela
    się po ogłoszeniu wyroku, a uzasadnienie jest następstwem tego, że ktoś
    postąpił zgodnie z pouczeniem.

    --
    Falkenstein
    Sapientia est potentia