  • Data: 2006-02-14 20:36:23
    Temat: Re: posiadanie cudzego lokalu
    Od: "Blady" <maja(no spam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie to nie tak, chyba Pani nie rozumie sytuacji , zamieszkiwalem lokal
    > jako maz zony, m.in. lozac na jego utrzymanie i dokonujac ponadto ulepszen
    > i na jakiej zasadzie w momencie kiedy zona opuscila lokal mam rowniez go
    > opuscic, czym rozni sie ta sytuacja od sytuacji kiedy zamieszkiwalem
    > lokal wspolnie z zona ? Pozostaje kwestia gdzie mam zamieszkac oraz to iz
    > mamy miesiace zimowe. Moje pytanie nie jest natury moralnej lecz prawnej
    > Gdyby automatycznie w takich sytuacjach wspolmalzonek mial opuszczac lokal
    > to bylaby paranoja

    Nie wiem jak mozesz nazwac wykonywanie prawa wlasnosci paranoja???
    Czy wlasciciel zapewnil Cie w jakikolwiek sposob, ze bedziesz mogl tma
    mieszkac w nieskonczonosc??
    Mieszkales a teraz wlasciciel chce inaczej rozporzadzic swoim mieniem i
    juz???
    Paranoja to jest takie roszczeniowe podejscie rodem z socjalizmu.
    Mieszkanie nie jest twoje i nie masz do niego zadnych praw. Niestety w tym
    chorym kraju faktycznie wlasciciel
    nie moze Cie wyrzucic samowolnie, chociaz jezeli nie bedzie frajerem to
    wyrzuci Cie sila a potem mozesz sie z nim sadzic
    o przywrocenie naruszonego posiadania, moze nawet wygrasz.
    Na szczescie w tej sytuacji, kiedy nie dysponujesz zadnym tytulem prawnym do
    zajmowania tego lokalu
    wlasciciel nie powinien miec problemu z uzyskaniem sadowego nakazu eksmisji
    pasozyta ze swojej wlasnosci.