eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoportal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki? › Re: portal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki?
  • Data: 2007-09-27 19:40:57
    Temat: Re: portal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Sep 2007, pavka wrote:

    > Witam,
    >
    > Zarejestrowalem strone internetowa jako czasopismo.
    >
    > Jako wydawca - firma XY Nazwa strony YY Redaktor naczelny JA

    Ty nam jeszcze racz objaśnić co to jest "firma XY".
    Bo sądząc z dalszej treści posta można wnioskować, że nie bardzo
    wiesz co to jest "firma" ;)

    > Czy na plakietkach podbijam pieczatkie firmy XY czy wyrabiam sobie
    > pieczatke z napisem YY ?

    Właśnie to pytanie wzbudza moje podejrzenia: co to za "firma XY",
    czy jest wpisana do EDG (a tym samym jest to osoba *fizyczna*
    lub kilka takich osób) czy do KRS?
    Bo czytając co piszesz można odnieść wrażenie jakbyś wpisał
    nielegalną działalność gospodarczą do rejestru czasopism ;)
    (ale numer :))

    pzdr, Gotfryd