eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoportal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki? › Re: portal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki?
  • Data: 2007-09-27 21:46:07
    Temat: Re: portal www, zarejestrowany jako czasopismo , komu press-owki?
    Od: pavka <p...@3...net> szukaj wiadomości tego autora

    Juz wyjasniam,

    DG - Sklep komputerowy Kowalski jest "wydawca" i Kowalski /wlasciciel/
    jest redaktorem.

    Czasopismo czyli strona internetowa nazywa sie tak:

    nazwamiasta.com i na taka nazwe jest zarejestrowana.

    I pytanie brzmi - czy ja - jako redaktor moge wydac mu tak po prostu
    legitymacje prasowa znajomemu - nieletniemu - ktory robi mi
    hobbystycznie calkowicie za darmo fotki , ktore uzywam na stronach?

    Czy musze z nim podpisac umowe na zlecenie / zatrudniac go etc etc?

    Dziekuje i pozdrawiam