    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porownywanie cen
    Date: Mon, 27 Sep 2004 20:40:03 +0200

    > Moment. Skąd hasło ?? Ktoś pisał o HAŚLE ???
    >
    > Masz ceny na stronie - jawnie wystawione (a nie "poufne dla znajomych
    > królika czyli autoryzowanych poddostawców"). I TE dane ściągasz.

    mowiles o danych z bazy dlatego wspomnialem ze do tego haslo potrzebne :)

    > Którego serwisu i jaką niespodziankę ??

    bardzo prosta, domyslam sie ze skrpyt ktory by pobieral dane ze strony
    konkurencji bylby przygotowany pod dana
    strone, wlasciciel strony (konkurencja) zmienia po cichu silnik (wnetrze
    strony) tak by wysylac do automatu
    nieprawdziwe ceny, natomiast doklada drugi skrytpt do swojego systemu
    ktory wyswietla u niego na stronie prawdziwe ceny,
    stad
    u Pana Witolda pojawia sie cena np u konkurencyjnej firmy X ceny wynosza:
    Rower 300zl, kask 400zl

    a u konkurencji w firmie X sa ceny na stronie nastepujce
    Rower 150 kask 50

    Pan X widzi ze skrypt Pana Witolda zle pobral dane (czyli tak jak
    planowal) zabezpiecza
    to i do sadu.

    Troche pokrecilem ale mam nadzieje ze zalapiesz.

    P.