eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporownanie ofertRe: porownanie ofert
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "p47" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porownanie ofert
    Date: Thu, 1 Oct 2009 01:28:08 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <ha0pmr$rnd$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h9uq6d$qeq$1@inews.gazeta.pl> <h9v7l2$sv7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9vbqg$3en$1@inews.gazeta.pl> <h9vmvu$1kg$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ql154.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1254353435 28397 80.55.37.154 (30 Sep 2009
    23:30:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Sep 2009 23:30:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090930-0, 2009-09-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:609365
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:h9vmvu$1kg$2@inews.gazeta.pl...
    > Lukasz wrote:
    >>> Odradza?bym taki sposób reklamy.
    >>> To bardzo ?liski grunt. I najcze?ciej zarobi? na tym prawnicy a nie Ty
    >>> :)
    >>> A na pocz?tek poczytaj sobie ustawe o Zwalczaniu nieuczciwej
    >>> konkurencji.
    >>
    >> Kwestia jest taka, ze moja firma jest niewielka i wchodze w rynek
    >> klientow indywidualnych, wczesniej swiadczylem uslugi w 99% dla klientow
    >> sieciowych i na rynku indywidualnym moja firma jest nieznana. Chcialbym
    >> stworzyc oferte podobna do oferty konkurencji i porownac te dwie oferty
    >> cenowo (tzn. dac odnosnik do oferty jednego konkurenta i zeskanowana
    >> oferte drugiego konkurenta)
    >> Firmy z ktorymi chce konkurowac sa duzymi firmami i maja latwo
    >> rozpoznawalna marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac
    >> produkt ukazujac zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu)
    >
    > Wiec nie zaczynaj od metody, przy której łatwo ci dokopać.
    > Promuj własną markę a reszty nie ruszaj,
    > Klienci sami sobie porównają.

    Albo tez użyj np. formuły: "niektóre inne znane firmy oferują.." bez
    konkretyzowania firmy- konkurentki

    p47

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1