  • Data: 2010-05-05 09:17:10
    Temat: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...@n...ams2

    > Upewnił się, włączył kierunkek, a ślepy polucjant tego nie zobaczył i
    > zaczął wyprzedzać skutkiem czego przydzwonił. A ślepy, bo nie widział i
    > kierunkowskazu i podwójnej ciągłej.

    To, czy tamten pojazd przekorczyl linie czy jechal za szybko nie ma tu
    znaczenia, bo przyczyna kolizji bylo niezachowanie nalezytej uwagi przez
    zmieniajacego kierunek jazdy. Nie popatrzyl w lusterko...

    > Jasne. Ale skręt w lewo wykonuje się kiedy nie jedzie nic z przeciwka, a
    > nie wtedy kiedy wszyscy za skręcającym ominą go.

    Nie masz Prawa Jazdy - ? Prawda?/
    Nie mozesz miec... inaczej bys tak nie pisal.
    Nie, skrecic w lewo mozna po uprzednim upewnieniu sie, ze zmiana kierunku
    jazdy nie spowoduje zagorzenia, nie tylko z naprzeciwka ale z tylu tez, bo
    mozesz byc wyprzedzanym. A wowczas juz ci skrecic nie wolno! Nawet jesli
    wyprzedzajacy przekorczyl linie, i jechal 200km/h w miejscu z ograniczeniem
    do 30.
    Koniec kropka.