  • Data: 2014-06-08 11:49:13
    Temat: Re: poranne telefony z Instyt Bad Rynku
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-06-08 11:03, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Taki yapann w niedzielę o 10:41 wylewa swoje żale na grupę - być może ma
    > podstawę tak pisać (btw - jaka to podstawa?) - czy da się interweniować,
    > żeby nie pisał?

    Przesadziłeś.
    Grupa jest do dyskusji i zadawania pytań.
    Telefon wielu ludzi nie chce uznać jako źródło marketingu
    czy badania rynku. Chcą zbadać niech płacą za to tym którzy
    będą zainteresowani zarobkiem czy udzielaniem informacji a
    nie przeszkadzają w różnych dziwnych porach.

    Dla wątkotwórcy: niestety nie ma zdaje się ustawy która
    broniła by nas przed niechcianymi połączeniami telefonicznymi.
    A przydała by się.