  • Data: 2002-12-06 13:04:08
    Temat: Re: pomyłka banku, nadmiar pieniędzy na koncie
    Od: sir pawian <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Dec 2002 10:35:03 GMT, "mareK" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam
    >czy kto? mo?e wie jak od strony prawnej wygl?da, wyp?acenie pieni?dzy
    >omy?kowo przelanych na moje konto, oczywi?cie wiem , ?e trzeba je oddaae, ale
    >czy mo?na to potraktowaae jako po?yczke,
    >czyli wyp?aciciae, zagospodarowaae , a pó?niej w ratach zwróciae,bez
    >konsekwencji prawnych.
    >B??d jest ewidentnie banku, od dwóch miesi?cy przelewa mi na konto po 2500
    >miesi?cznie z dopiskiem wynagrodzenie, jeszcze si? wacham przed
    >wyko?ystaniem tych pieni?dzy i prosze o rade na temat ewentualnych
> [...]

    ja tam nie wiem, mysle ze predzej czy pozniej trzeba bedzie te
    pieniadze oddac - bo nie oddac to przeciez grzech prawda??

    ale do tego czasu ja na twoim miejscu smialo bym z nich korzystal, a
    wytlumaczyc pomylke jest bardzo prosto:

    - nie sprawdzales stanu konta bo masz zaufanie do banku i wiesz ze
    wiecej niz ci sie nalezy to sam bankomat nie pozwoli ci wyplacic

    - pieniadze wyplacala np. twoja zona ktora jest blondynka :)) (bez
    obrazy)

    - dopiskiem wynagrodzenie moga premiowac uczciwych klientow ktorzy w
    zeszlym roku oddali im uczciwie 6000 zl

    ja bym sie na twoim miejscu nie patyczkowal, poki co to ty masz
    pieniadze a oni moga cie najwyzej prosic o oddanie, jak bedziesz je
    znowu mial to oddasz

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:p...@b...com