    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomozcie - dzieci
    Date: Sun, 14 Apr 2002 07:13:48 +0200

    On to ja
    chwilowo babcie dzieci....

    Wiec co radzisz?

    ...W takim wniosku ,który do sądu składasz w 2 egz. doł. akt zawarcia
    związku i akty urodzenia dziecka / dzieci ....
    tzn.... np... co druga sobota i niedziela dzieci bedą u ciebi . przemiennie
    wakacj tj. w lipcy u ciebie w sierpniu u żony ...następny rok odwrotnie itd
    ... Tu musisz zaproponować jak to widzisz ....rozłożone w czasie ..

    Jak sie ksztaltuje orzecznictwo w tej kwestii?
    Co Ciebie obchodzi orzecznictwo .zainteresuj sie swoją sprawą a napewno
    skończy sie pozytywnie ... Takie sprawy przeważnie są zakończone
    postanowieniem ustalającym kontakty... chyba ,że coś jest w sprawie nie tak
    no to pod .znakiem zapytanie wtedy może takia osoba dostać zakaz styczności
    / tu mama na mysli tylko sprawy .gdzie wystąpiło molestowanie ,znęcanie sie
    nad dziećmi / Ale ciebie to nie dotyczy ...więc rób swoje .....

    Co moge zrobic?
    władzy mamie do osobistego wglądu ...
    wykażesz we wniosku ,że rażąco narusza swoje postępowanie a tym samym ma to
    ujemny wpływ na wychowanie małolet... Sąd może główną wladze nad małol .
    powierzyć Tobie ...
    Jak zadzialac?
    Konkretnie być z facetem z .............. .

    Na co zwrocic uwage?
    Wykazać sie ,że masz głowe na karku jako mężczyzna ....

    Jakies konkrety poprosze

    Masz inne pytania .... pisz , pytaj kto pyta nie błądzi ...

    Sandra
    Pozdrowionka dla wszystkich grupowiczów :-)))