  • Data: 2002-04-14 07:23:47
    Temat: Re: pomozcie - dzieci
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ojcowie walczą o swoje dzieci i w wiekszosci spraw z wniosku ojca wygrywają
    , sporadycznie jest to przegrana jesli chodzi o władze ... Mało jednak ojców
    składa wniosek z góry zakładając ,ze ma przegraną ... wiele sie zmieniło w
    tej kwestii..
    nie mogę podać spraw na które mógłbys sie powołac obowiązuje mnie tajemnica
    słuzbowa ...
    :-) za zbyt wiele ktoś może beknąć wiec jesli masz dodatkowo problem pisz na
    moją skrzynke ... chętnie ci pomogę ...
    A co do walki to dlaczego mężczyzna nie może postąpić podobnie jak to robią
    wyrachowane kobietki ...
    Sandra