eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy z butamiRe: pomocy z butami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-
    mail
    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy z butami
    Date: Mon, 18 Mar 2002 20:00:56 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <a75dc7$9sc$1@news.tpi.pl>
    References: <a74uph$c1$1@panorama.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: px221.dhcp.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1016477896 10124 217.98.43.221 (18 Mar 2002 18:58:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Mar 2002 18:58:16 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:87367
    [ ukryj nagłówki ]


    "Dziku" <d...@w...pl> wrote in message
    news:a74uph$c1$1@panorama.wcss.wroc.pl...

    > toż to banda złodziei. chyba wiem że jeśli kupiłem koby do kosza to gram w
    > nich w kosza a nie chodze po wodzie jak mi sugerowano!!!!!!
    > mieliście może podobną sytuacje i wiecie może co robić. troche kaski mi
    > szkoda i niechciałbym tego odpuścić!!!!!

    Proponuje kontakt z Federacja Konsumentow, przy ktorej dzialaja tez
    powiatowi rzecznicy praw konsumenta i z Inspekcja Handlowa.
    Mozesz tam liczyc na bezposrednia pomoc, wskazanie obiektywnego
    rzeczoznawcy, a w razie czego nawet pojda z Toba do Sadu.

    >za drugim razem jak reklamowałem
    > to nawet do rzeczoznawcy nie wysłali, bo stwierdzili, że i tak nie ma
    > sensu!!!! więc 3 tygodnie w depozycie buty leżały i jak przyszedłem to mi
    > tylko
    > wyjeli z zaplecza i oddali........

    Jesli reklamacja nie zostanie odrzucona w ciagu 2 tygodni, to uznaje sie, ze
    zostala uwzgledniona.
    Tylko czy masz jakis dowod, ze przekroczyli termin?


    > że rzeczoznawca stwierdził, że
    > adidaski
    > były żle użytkowane i jest to moja wina że popękały, tak więc
    > reklamacja nie będzie uwzględniona i powiedziano mi żebym zabierał butki
    bo
    > i tak nowych ani kasy mi nie dadzą.

    Zawsze mnie zastanawialo, dlaczego firmy, ktorym powinno zalezec na dobrej
    opinii nie wysylaja swoich pracownikow na elementarne szkolenia dla
    sprzedawcow, z ktorych Ci ostatni mogliby sie dowiedziec, ze nie ma nic
    glupszego, niz zatrudnianie rzeczoznawcy, ktorego jedynym celem jest
    wmawianie na sile klientom, ze zle uzytkowali odziez.
    A klient jest dla firmy wart tyle, ile w ciagu swojego zycia kupi jej
    produktow on, rodzina i znajomi.

    Jednoczesnie jesli zapytac w Inspekcji Handlowej, z ktorymi sklepami jest
    najwiecej problemow, to zwykle okazuje sie, ze z tymi firmowymi.

    Pozdrawiam,
    Marta



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1