eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy- serwis notebooka › Re: pomocy- serwis notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotr M" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Wed, 8 Nov 2006 13:09:12 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 58
    Message-ID: <newscache$u0ve8j$yd6$1@mail.isko.net.pl>
    References: <ein8q1$pek$1@inews.gazeta.pl> <eipmar$j3h$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.155.14
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1162987779 11325 212.160.155.14 (8 Nov 2006 12:09:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Nov 2006 12:09:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4927.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4927.1200
    X-Antivirus: avast! (VPS 0646-2, 2006-11-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-NNTP-Posting-Host: 10.0.3.142
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424843
    [ ukryj nagłówki ]

    hmmmm.....

    Naprawdę szczerze współczuję Ci całego zamieszania, ale najlepiej jest
    załatwic sprawę korzystając z doświadczenia innych. Oto kilka sposobów:

    Alebo trza ładnie poskamleć: " jestem biedną studentką a laptopa dostałam od
    chorej babci....", "musze napisać pracę do piątku bo jak nie to mnie
    wyleją....", "Panowie, wierzę , że umiecie załatwic naprawdę WSZYSTKO",
    "znajomy polecił mi Was, bo jesteście cudowni"....


    Albo podstępem:
    "załatwcie to szybko a każdy dostanie po stówie do kieszeni" (przypadkiem
    wszytsko nagrać i pokazać właścicielowi serwisu lub skarbówce jak to się
    zarabia na lewo)....

    Albo półprawdą : dajesz laptopa martwego (np nieudany upgread biosu -
    załatwia ekran tak by świecił czarnym kolorem) a przy odbiorze w żywe oczy
    mówisz : Matryca była ok -coście zrobili???!!!!!

    Albo metodą na krzykacza:
    "spotkamy sie w Sądzie!!!" , "Krętacze i partacze", "ukradliście mi dane z
    dysku" , baterię mi uszkodziliście (najlepsza metoda na zapalniczkę),
    (naturalnie całe przedstawienie robisz w salonie sprzedarzy, BOK-u i
    najważniejsze - musi być dużo ludzi).

    No i metodę na krzykacza możesz wypróbować w miejscu gdzie kupiłaś laptopa -
    to przecież przez sprzedawcę możesz reklamować sprzęt a jemu zalezy na
    sprzedaniu kolejnych - dobry moment przed świetami.



    Osobiście preferuję metodę skamlenia - najskuteczniejsza gdy tembr głosu
    jest błagalny bez zabarwienia rozkazująco - roszczeniowego.
    Podstęp - stosujemy w ostatecznosci, a krzykacz po nieudanym skamleniu.

    A tak wogóle to powodzenia:-)



    Użytkownik " luna" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eipmar$j3h$1@inews.gazeta.pl...
    > nakazałam im odesłac laptopa, za dwa dni bede miała oficjalna stanowisko
    > kierownika (oczywiście odmowne). Zanim napisze do producenta pojde po
    opinie
    > do innego serwisanta. Mam nagrane to jak kierownik stwierdza ze nie ma
    > uszkodzen z zewnatrz.Ale sprawa bedzie trudna do wygrania :( Jeszcze
    > powiedzcie mi jaki krok podjac jak producent odmowi naprawy? Czy jak pozwe
    > ich przed sad konsumencki to z jakimi kosztami musze sie liczyc?
    > I jakich argumentow uzyc do producenta ,zeby nie straszyc go roznymi
    > instytucjami ale chcialabym napisac ze w razie jego odmowy podejme dalsze
    > kroki prawne.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1