    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy - co mam robić - komornik
    Date: Fri, 22 Feb 2008 16:19:10 +0100

    > Komornik zablokował mi konto, oraz wszedł na pensje, która była przelewana
    > na to
    > właśnie konto, zajęcie jest tytułem alimentów, zajął z pensji 1000 a
    > pozostałą
    > kwotę pensji zabezpieczył na koncie - z czego mam żyć !!! Nie uchylam się
    > od
    > alimentów bo o to chodzi, wniosłem apelację, ale wyrok jest natychmiast
    > wykonalny więc liczyłem się z tym, że będzie podobnie, ale myślałem, że ja
    > będę
> [...]

    Nie miej zalu za to co napisze, ale :
    Gdbys placil to by nie bylo sprawy i komornika, a tak to jeszcze koszty
    dolicza.
    Prokuratura za art. 209 kk nie goni ?

    Skoro zajeli Ci takze konto to znaczy, ze z tytulu alimentow miales jakies
    dlugi, czyli nie placiles jakis czas, a wiec chyba nie jest tak, ze sie "nie
    uchylasz"

    Bez zalu

    Fakt faktem, ze tylko bezrobotnym zarejestrowanym bez prawa do zasilku
    oplaca się niealimentowac.

    Cezar