  • Data: 2005-02-21 08:08:38
    Temat: Re: polkomtel straszy sadem
    Od: "Wit" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvao87$kqt$1@news.onet.pl...
    > Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie? >
    > Telemahos

    Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu
    reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.
    Wątpliwe jest czy Polkomtel to wygra w sądzie. Sprawa jest dyskusyjna i
    przyniosłaby
    Polkomtelowi wątpliwą sławę. Prawdopodobnie Polkomtel zrezygnuje z roszczenia
    w odpowiedzi na twoje następne pismo.
    Ja rozwiązałem umowę promocyjną z Polkomtelem w pażdzierniku 2004 ze względu
    na zmianę cennika. Podstawą prawną był regulamin promocji. Z Polkomtelem byłem
    13 m-cy, a kara obowiązywała w ciągu 24 m-cy. Po mojej reklamacji faktury
    zrezygnowali z kary. Teraz zmądrzeli i chcą, aby pisać do dyrektora.
    Wit